ο Πέτρος και ο Λύκος μάθημα 2ο

  Ο Πέτρος και ο Λύκος χορεύουν!

καλημέρα παιδιά!
αυτό το μάθημα είναι το 2ο για τον Πέτρο και τον Λύκο
ξέρουμε ήδη καλά την ιστορία
ξέρουμε με ποιο όργανο εμφανίζεται κάθε χαρακτήρας
ξέρουμε άραγε τη μελωδία κάθε χαρακτήρα;
λοιπόν
θα δούμε ένα βίντεο όπου ΌΛΟΙ οι χαρακτήρες εμφανίζονται με το πιάνο!
κρατάνε όμως ίδια την ΜΕΛΩΔΙΑ τους
αν χρειάζεται να  θυμηθείς τις μελωδίες τους δες ξανά το βίντεο

δεν υπάρχει αφήγηση αλλά εσύ ξέρεις ήδη την ιστορία!
δες τώρα μία διαφορετική εκδοχή του Πέτρου και του Λύκου
όπου ο Λύκος κάνει Beatbox
ξέρεις τι είναι το Beatbox όταν παίζεις μουσική με το στόμα χωρίς όργανα!
επίσης ο λύκος χορεύει. Μπορείς να αναγνωρίσεις τι είδος χορού χορεύει;
 Βασικά όλοι χορεύουν!
-ξέρεις ότι ο χορός είναι αγαπημένος μου πολύ!
Ακόμη, έχουν διαλέξει ένα διαφορετικό τέλος για το παραμύθι!




Νομίζω πρέπει να πούμε 

μερικά πράγματα για το Λύκο

γιατί ναι! στο παραμύθι ο λύκος έφαγε την πάπια και αυτή η πράξη έχει συνέπειες
γιατί είναι ένα παραμύθι και έχει διδακτικό χαρακτήρα
δηλαδή θέλει  να μας διδάξει κάτι.
τι νομίζεις;
ίσως ότι:
1) πρέπει να συνεργαζόμαστε, να δουλεύουμε όλοι μαζί : Ο Πέτρος δεν κατάφερε να πιάσει το λύκο μόνος του
2) υπάρχουν συνέπειες για τις πράξεις μας: Ο λύκος έφαγε την πάπια και έτσι τον έπιασαν

όπως νομίζω ότι είναι μία πολύ καλή ευκαιρία να μάθουμε ενδιαφέρουσες πληροφορίες για τους λύκους
μερικές πολύ ενδιαφέρουσες πληροφορίες για το Λύκο μας δίνει ο Αρκτούρος
ο Αρκτούρος είναι μία περιβαλλοντική οργάνωση που ασχολείται με την προστασία των άγριων ζώων
γιατί τα άγρια ζώα χρειάζονται προστασία
Οι άνθρωποι τους έχουμε φερθεί με φοβερή σκληρότητα και αρκετά από αυτά είναι υπό εξαφάνιση

εδώ θα βρεις πληροφορίες για το Λύκο

πάτησε εκεί που γράφει:
Πληροφορίες / Οι απειλές του // Γνωρίζατε ότι

ο λύκος της ιστορίας μας λοιπόν δεν είναι κακός
δεν έφαγε την πάπια από κακία
αλλά έκανε αυτό που κάνουν οι λύκοι
ζουν ελεύθεροι στο δάσος και ψάχνουν για τροφή!
 Μπορείς αν θέλεις να δεις ένα ντοκυμαντέρ για τους λύκους.

Η κοινωνία και οι συνήθειες των λύκων είναι προφανώς  πολύ διαφορετικές από αυτές των ανθρώπων
Ο λύκος τρέφεται με άλλα ζώα. Αυτό μας φαίνεται σκληρό. Είναι σίγουρα σκληρό για τα ελάφια, την άλκη και για όλα τα ζώα που γίνονται τελικά η τροφή των λύκων. Αυτό όμως δεν κάνει τον λύκο κακό. Ο λύκος δεν επιτίθεται για πλάκα, επειδή δεν του πήγε καλά η μέρα ή επειδή έχει νεύρα. Σκοτώνει τα ζώα μόνο για να φάει ακριβώς επειδή χρειάζεται να φάει για να μείνει ο ίδιος ζωντανός.
 Αυτές οι συνήθειες και αυτές οι μάχες διατηρούν ισορροπία στη φύση.

Φυσικά, στην κοινωνία των ανθρώπων υπάρχουν νόμοι και κανόνες που πρέπει να σεβόμαστε ΟΛΟΙ και να μην φερόμαστε βίαια ο ένας στον άλλο. Αντιθέτως πρέπει να φροντίζουμε όποιον είναι πληγωμένος ή εκείνους που είναι πιο αδύναμοι από εμάς. Όταν καυγαδίζουμε με κάποιον μπορούμε και πρέπει να συζητάμε και να λύνουμε τα προβλήματά μας με επιχειρήματα-οι λύκοι δεν μπορούν, δεν έχουν αναπτύξει τη γλώσσα και τη λογική όπως εμείς.
Πρόσεξε πόσο σημαντική είναι η αγέλη για τους λύκους. θυμήσου το τελευταίο βίντεο που είδαμε με τον χορό όπου ο Πέτρος γνώρισε την αγέλη των λύκων

Εδώ τα παιδιά της E και της ΣΤ τάξης θα βρουν ένα ντοκιμαντέρ για τους λύκους. Έχει σκηνές όπου οι λύκοι τρώνε τα ζώα που κυνηγούν. Αν αυτή η μάχη σου φαίνεται σκληρή μη δεις το ντοκιμαντέρ ακόμη και αν πηγαίνεις στην Ε' ή στην Στ τάξη. Δεν χρειάζεται να πιέζεις τον εαυτό σου για τέτοια πράγματα. Χρειάζεται όμως να πιέσεις λίγο τον εαυτό σου  όταν έχεις ένα μάθημα που σε δυσκολεύει και θέλεις να το καταλάβεις για να μη σε δυσκολεύει πια!
οι υπόλοιποι ας δούμε ένα άλλο ντοκιμαντέρ εξίσου εκπαιδευτικό αλλά πιο ευχάριστο!
Έχει και ερωτήσεις!





Επιστροφή στο παραμύθι!

Αυτό το παραμύθι έχει εμπνεύσει πολλούς καλλιτέχνες:
Δες μερικές από τις εικονογραφήσεις του: 'Υπάρχει και σε αφηρημένη ζωγραφική ακόμη και Ρώσικη κούκλα!
Διάλεξε τη ζωγραφιά που σου αρέσει περισσότερο! Διάλεξε το δικό σου ζωγραφικό ύφος δηλαδή το δικό σου τρόπο να ζωγραφίζεις και φτιάξε μία ζωγραφιά για τον Πέτρο και το Λύκο,
Δες τη δεύτερη εικόνα. Είναι πιο αφηρημένη! Μπορείς να διαλέξεις και εσύ έναν τέτοιο τρόπο!


















ΕΡΩΤΉΣΕΙΣ-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ (κάνε όποιες και όσες θέλεις)

1) Διάλεξε ένα διαφορετικό τέλος για την ιστορία του Πέτρου και του Λύκου
2) Φαντάσου ότι είσαι ένας χαρακτήρας της ιστορίας και αφηγήσου την ιστορία σαν να την έζησες εσύ!
3) Πρόσθεσε έναν ακόμη χαρακτήρα! ποιος λείπει από την ιστορία;

Σχόλια